Henrieta Borowiecka

Henrieta Borowiecka

Riaditeľ centra marketingu
Adresa: Pribinova 17, 819 01 Bratislava

„Môj najväčší úspech – robím to, čo milujem.“

Henrieta Borowiecka absolvovala odbor herectvo na Súkromnom konzervatóriu Dezidera Kardoša v Topoľčanoch (2002). Pokračovala v päťročnom vysokoškolskom štúdiu na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity v odboroch slovenský jazyk a etická výchova (2007) a súčasne v magisterskom štúdiu práva na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity (2008).

Na post riaditeľky Centra marketingu SND prišla po rokoch pôsobenia na marketingu v renomovaných spoločnostiach, ktoré patria k svetovo najznámejším a najrešpektovanejším značkám v oblastiach mediálnej komunikácie, realít a inžinierskych riešení.

„Som vďačná za príležitosť, ktorú som v podobe pozície marketingovej riaditeľky v SND dostala. Vnímam to ako veľkú zodpovednosť a výzvu, kombináciu náročných úloh, tímovej práce a pevne verím, že do značnej miery aj zábavy, kedže k divadlu a kultúre mám veľmi blízko“ hovorí Henrieta Borowiecka a dodáva: „Mojou ambíciou je posilniť pozitívny záujem ľudí o kvalitné umenie, upevňovať umeleckú, historickú ale i kultúrnu hodnotu našej najstaršej národnej divadelnej inštitúcie a spolu s tímom prinášať inovácie, z ktorých budú profitovať diváci, umelci a v konečnom dôsledku aj samotné SND.“

Pred príchodom do SND pôsobila Henrieta Borowiecka na pozícii marketingovej riaditeľky v spoločnosti RE/MAX, jednej z najznámejších značiek sveta, kde mala možnosť budovať meno slovenskej pobočky a prichádzať s množstvom inovatívnych marketingových riešení. Bola zodpovedná za budovanie regionálnej marketingovej stratégie, aplikovanie inovatívnych marketingových prístupov a za prípravu a implementovanie ATL a BTL kampaní použitím rôznych mediálnych kanálov.

Riadila kompletnú podporu marketingovej siete zahŕňajúcu množstvo činností od marketingovej stratégie až po komunikáciu a budovanie vzťahov s médiami. Zodpovedala za komunikáciu a zmluvné vzťahy s administratívnym oddelením RE/MAX Europe. Aktívne budovala nové obchodné príležitosti siete a stála pri zrode mnohých inovatívnych projektov. Pod jej vedením vznikol úspešný marketingový projekt Buď RE/MAX, ktorý prišiel s novou stratégia náboru maklérov (2015). Manažovala aj spustenie Marketingového Centra RE/MAX Slovakia ako základného marketingového nástroja umožňujúceho tvorbu marketingových produktov, ktorý dodnes uľahčuje každodennú prácu maklérov (2016).

Svoje manažérske zručnosti a odbornosť v oblasti mediálnej komunikácie získala v dvoch prestížnych mediálnych agentúrach. V roku 2013 pôsobila v renomovanej mediálnej agentúre PHD Slovakia na pozícii media account exekutive / media planner. V najoceňovanejšej sieti mediálnych agentúr bolo súčasťou jej práce aj príprava a implementácia mediálnych plánov či komunikácia s médiami. Manažérske skúsenosti získavala aj na pozícii media account manager v spoločnosti OMD Slovakia (2014), ktorá je svetovým lídrom v oblasti mediálnej komunikácie. Zodpovedná bola za tvorbu a mediálnu stratégiu jedného z najväčších zadávateľov v segmente kozmetika značky Henkel.

Svoje prvé profesionálne skúsenosti získala v prestížnej americkej spoločnosti ON Semiconductor Slovakia na pozícii customer service representative (2010 – 2012).

Jej veľkou vášňou je umenie a divadlo a za svoj najväčší úspech považuje to, ak robí to, čo miluje.