Vedenie SND

Management

Vladimír Antala
generány riaditeľ SND

 

 

Alžbeta Bednáriková
riaditeľka kancelárie generálneho riaditeľa SND
Michal Vajdička
riaditeľ Činohry SND

 

 

Jozef Dolinský ml.
riaditeľ Baletu SND

 

 

Henrieta Borowiecka
riaditeľka Centra marketingu SND

„Môj najväčší úspech – robím to, čo milujem.“

Henrieta Borowiecka absolvovala odbor herectvo na Súkromnom konzervatóriu Dezidera Kardoša v Topoľčanoch (2002). Pokračovala v päťročnom vysokoškolskom štúdiu na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity v odboroch slovenský jazyk a etická výchova (2007) a súčasne v magisterskom štúdiu práva na Právnickej fakulte Trnavskej univerzity (2008).

Na post riaditeľky Centra marketingu SND prišla po rokoch pôsobenia na marketingu v renomovaných spoločnostiach, ktoré patria k svetovo najznámejším a najrešpektovanejším značkám v oblastiach mediálnej komunikácie, realít a inžinierskych riešení.

„Som vďačná za príležitosť, ktorú som v podobe pozície marketingovej riaditeľky v SND dostala. Vnímam to ako veľkú zodpovednosť a výzvu, kombináciu náročných úloh, tímovej práce a pevne verím, že do značnej miery aj zábavy, kedže k divadlu a kultúre mám veľmi blízko“ hovorí Henrieta Borowiecka a dodáva: „Mojou ambíciou je posilniť pozitívny záujem ľudí o kvalitné umenie, upevňovať umeleckú, historickú ale i kultúrnu hodnotu našej najstaršej národnej divadelnej inštitúcie a spolu s tímom prinášať inovácie, z ktorých budú profitovať diváci, umelci a v konečnom dôsledku aj samotné SND.“

Pred príchodom do SND pôsobila Henrieta Borowiecka na pozícii marketingovej riaditeľky v spoločnosti RE/MAX, jednej z najznámejších značiek sveta, kde mala možnosť budovať meno slovenskej pobočky a prichádzať s množstvom inovatívnych marketingových riešení. Bola zodpovedná za budovanie regionálnej marketingovej stratégie, aplikovanie inovatívnych marketingových prístupov a za prípravu a implementovanie ATL a BTL kampaní použitím rôznych mediálnych kanálov.

Riadila kompletnú podporu marketingovej siete zahŕňajúcu množstvo činností od marketingovej stratégie až po komunikáciu a budovanie vzťahov s médiami. Zodpovedala za komunikáciu a zmluvné vzťahy s administratívnym oddelením RE/MAX Europe. Aktívne budovala nové obchodné príležitosti siete a stála pri zrode mnohých inovatívnych projektov. Pod jej vedením vznikol úspešný marketingový projekt Buď RE/MAX, ktorý prišiel s novou stratégia náboru maklérov (2015). Manažovala aj spustenie Marketingového Centra RE/MAX Slovakia ako základného marketingového nástroja umožňujúceho tvorbu marketingových produktov, ktorý dodnes uľahčuje každodennú prácu maklérov (2016).

Svoje manažérske zručnosti a odbornosť v oblasti mediálnej komunikácie získala v dvoch prestížnych mediálnych agentúrach. V roku 2013 pôsobila v renomovanej mediálnej agentúre PHD Slovakia na pozícii media account exekutive / media planner. V najoceňovanejšej sieti mediálnych agentúr bolo súčasťou jej práce aj príprava a implementácia mediálnych plánov či komunikácia s médiami. Manažérske skúsenosti získavala aj na pozícii media account manager v spoločnosti OMD Slovakia (2014), ktorá je svetovým lídrom v oblasti mediálnej komunikácie. Zodpovedná bola za tvorbu a mediálnu stratégiu jedného z najväčších zadávateľov v segmente kozmetika značky Henkel.

Svoje prvé profesionálne skúsenosti získala v prestížnej americkej spoločnosti ON Semiconductor Slovakia na pozícii customer service representative (2010 – 2012).

Jej veľkou vášňou je umenie a divadlo a za svoj najväčší úspech považuje to, ak robí to, čo miluje.

Rastislav Štúr
riaditeľ Opery SND
Ing. Eduard Bohunický
riaditeľ Umelecko-dekoračných dielní SND
Róbert Polc
Riaditeľ technicko-prevádzkového úseku SND